Dag 3 - Reisverslag uit Boedapest, Hongarije van voorjaars reis 2023 - WaarBenJij.nu Dag 3 - Reisverslag uit Boedapest, Hongarije van voorjaars reis 2023 - WaarBenJij.nu

Dag 3

Door: Henk

Blijf op de hoogte en volg voorjaars reis 2023

04 Mei 2012 | Hongarije, Boedapest

Tja daar sta je dan als man tussen honderd weet ik niet hoeveel vrouwen, even wennen zullen we maar zegen. Er word van af dag 1 heel wat afgeknuffeld en soms moet je duidelijk je grenzen aan geven. Vooral als je gewoon even naar de buiten moet of zo en je gewoon in je aller daagse kleding loopt. We zitten namelijk als gasten niet in een afgesloten gedeelte, maar alles loopt hier door elkaar dus je loopt al snel over de gangen waar ook de meiden lopen. Ik heb bv mijn slaapkamer tussen twee slaapzalen in, ik hoor dus veel de meiden ook s ‘nachts wel eens. Maar ja aan de ene kant is het wel vervelend omdat je niet echt los kan komen van het werk. aan de andere kant ben je wel helemaal onderdeel van de open sfeer van het huis, En heeft het zo zijn charmes.

Vanmorgen ben ik met miMakker Flups de gang op gemarcheerd. We begonnen al van uit onze slaapkamers, al stampend de gang door de trap af, rechts, stukje rechtdoor en dan links de gang op, waar de deuren van de kamers uitkomen. En tot onze grote verbazing zat iedereen op de gang( de kamers waren net gedweild dus even een droog momentje zullen we maar zeggen) . We stampten met ons vrolijke ritme langs de meiden dan weer voor en dan weer achteruit. Tijdens deze stamp sessie viel mijn oog op een meisje wat alleen op de bank zat en duidelijk plezier had in ons gestamp. Ook Flups vond een meisje om contact mee te maken. Ik zakte neer bij de bank en had de volste interesse van de jongedame. Maar zodra ze mijn tas in de gaten kreeg was die interesse snel omgebogen naar mijn tas en dan vooral de hengsels. Er volgt een spel met onze handen in de tas en al snel wekte het de nieuwsgierigheid van een ander meisje die er bij komt zitten. en vooral kijkt en geniet terwijl ze normaal druk en heel bewegelijk blijkt te zijn. Ik denk dat ik een lekker geurtje op had want de meiden stroomden toe. Een dame in een rolstoel, en een aantal andere meiden die op de leuning van de bank gingen zitten of op de vloer. Het werd een heel gezellig moment van hoedjes wisselen, muziekjes maken, haren woelen, staartjes maken en praatjes maken. Na een heel tijdje kon ik me los maken en naar een meisje in een rolstoel gaan, bij haar ontstond er een kriebel moment en het stille meisje op de bank keek weer toe. Al snel had ik 2 persoontjes waar ik mee aan het kriebelen was en op een gegeven ogenblik was ik er helemaal voor het stille meisje op de bank. Al kriebelend en woelend door elkaars haar hadden we dikke pret en werd het steeds groter en wilder. Opeens had ik het meisje op mijn nek en liep met haar door de gang. Al schaterlachend hing ze ontspannen over mijn schouder. Ik kwam Flups tegen en ja hoor die wilde haar wel hebben om haar tasje op te vullen. Maar wat we ook probeerden het paste niet ( jammer he). Nadat ik haar weer terug gebracht had op de bank ben ik mijn weg weer gaan vervolgen. En belande ik na wat omzwervingen op een kamer waar het stil was, na een half uurtje daar gewerkt te hebben was het opeens tijd om te eten (tenminste dat werd mij wel duidelijk gemaakt) dus hop wegwezen…… tot vanmiddag.

Tobi

  • 04 Mei 2012 - 22:28

    Astrid:

    Wat heerlijk en bijzonder om jullie ervaringen weer te kunnen lezen.
    Ik wens jullie heel veel energie, prachtig mooie ontmoetingen en meer dan het allerbeste toe voor jullie bijzondere tijd daar.
    Groetjes, Astrid

  • 05 Mei 2012 - 07:10

    Annelies:

    machtig mooi , wat jullie nu allemaal al weer doen!
    Geniet en laat genieten !
    Groetjes aan iedereen , maar speciaal aan m'n Flupske xxx

  • 05 Mei 2012 - 08:58

    Angelique/Piek:

    Wat een hoog knuffelgehalte zeg!!
    Het is duidelijk dat de meiden genieten van jullie warme aandacht, jullie speelsheid, de intieme stilte momenten en de gekke capriolen van Tobi.
    De verslagen zijn beeldend en de foto's pakkend en sprekend: "de ellenbogendans", "het volgen/leiden" , "de veiligheid van de voile".
    Ben ook nieuwsgierig naar de reacties van de verzorgenden.
    Dikke kus voor jullie en ik ben oprecht trots op jullie!! Wat hebben we toch een mooi en intens beroep.
    Xx Piek

  • 05 Mei 2012 - 15:33

    Elly JaDoe:

    lieve collega's met gemengde gevoelens volg ik jullie belevenissen aan deze kant van het scherm. ik ben er wederom stil van en geniet met jullie mee.

    dikke kus Elly

  • 05 Mei 2012 - 18:01

    Jannie:

    ha lieve allemaal in het bijzonder henk
    wat mooi om dit alles zo te lezen.
    geniet er maar van,wat gaaf dat jullie zoveel en warmte brengen.

  • 05 Mei 2012 - 21:18

    Liek- Angelique:

    He hallootjes,
    nou met die extra knuffels komt het wel goed volgens mij :0)
    Oh wat een warmte allemaal, super!!

    dikke kus voor jullie allemaal xxxx

  • 06 Mei 2012 - 19:01

    Marleen Moonen.:

    Nou nou...je zal wel erg in trek zijn, met je aandacht aan hen. En volgens mij krijg je vanzelf ook wel voldoening en plezier in je werk, om deze lieve schatten blij te maken.
    Nog veel succes en plezier, en de hartelijke groetjes en knuffeltjes van een vrouw (Marleen) uit Almere...
    P.S. sterkte tussen alle vrouwen...niks mis mee toch!

  • 11 Mei 2012 - 06:10

    Sacha:

    Henk henk, ik lees nu pas jouw reisverslag !
    Wat ben je toch een kanjer. Ik ben jaloers op dat meisje dat aan je nek hing, zou ik ook wel eens willen uitproberen, haha, wel wat zwaarder denk ik ....
    Terugblikkend op deze fantastische week zal het gewone leven zijn gangetje wel weer gaan. Nou ja gewoon ??? Bij miMakkers gaat niets gewoon toch ??
    Liefs Sacha en nogmaals dank voor de zo beeldende verhalen uit jullie reisverslag !

  • 07 Juli 2012 - 11:32

    HI:

    Hello
    I saw your nice profile,and something motivated me to communicate with you,My Dear in your usual time may it pleases you to write me back in email address ( jenicaithamar@yahoo.com ) so that i can send you my pictures and also tell you more about myself.A friendship is the foundation build on other relative things to come.May God bless you as i wait impatiently to hear from you. Your lonely friend,
    jenica

    ( jenicaithamar@yahoo.com )


  • 07 Juli 2012 - 11:57

    HI:

    Hello
    I saw your nice profile,and something motivated me to communicate with you,My Dear in your usual time may it pleases you to write me back in email address ( jenicaithamar@yahoo.com ) so that i can send you my pictures and also tell you more about myself.A friendship is the foundation build on other relative things to come.May God bless you as i wait impatiently to hear from you. Your lonely friend,
    jenica

    ( jenicaithamar@yahoo.com )


  • 07 Juli 2012 - 12:28

    HI:

    Hello
    I saw your nice profile,and something motivated me to communicate with you,My Dear in your usual time may it pleases you to write me back in email address ( jenicaithamar@yahoo.com ) so that i can send you my pictures and also tell you more about myself.A friendship is the foundation build on other relative things to come.May God bless you as i wait impatiently to hear from you. Your lonely friend,
    jenica

    ( jenicaithamar@yahoo.com )

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

voorjaars reis 2023

miMakkers

Actief sinds 01 Mei 2009
Verslag gelezen: 750
Totaal aantal bezoekers 285720

Voorgaande reizen:

07 April 2024 - 13 April 2024

Nyiregyháza april 2024

20 September 2023 - 27 September 2023

2023 We vliegen weer naar Hongarije - Dunaalmàs

24 Maart 2023 - 29 Maart 2023

voorjaars reis 2023

21 September 2022 - 28 September 2022

2022 eindelijk mogen we weer naar Dunaalmàs

25 September 2019 - 02 Oktober 2019

Barat Najaarsreis 2019

01 Mei 2019 - 06 Mei 2019

10 jaar geleden was er eens...

05 Maart 2019 - 11 Maart 2019

Hongarije daar komen we weer !

26 September 2018 - 03 Oktober 2018

Najaar reis 2018 Dunaalmas

08 Mei 2018 - 15 Mei 2018

Mei reis Nyireghyhaza 2018

04 April 2018 - 10 April 2018

Nieuwe ontmoetingen in een nieuw huis

04 April 2018 - 09 April 2018

4-9 april 2018 Örbottyan

27 September 2017 - 04 Oktober 2017

Najaarsreis Dunaalmas en Budapest 2017

02 Mei 2017 - 09 Mei 2017

Lentereis 2017

24 Oktober 2016 - 31 Oktober 2016

Oktoberreis naar Dunaalmas en Budapest 2016

11 Mei 2016 - 17 Mei 2016

voorjaars-reis meiden huis

14 Oktober 2015 - 21 Oktober 2015

oktober reis 14 tot 21 oktober 2015

06 Mei 2015 - 13 Mei 2015

Nyíregyháza 6 tot 13 mei 2015

28 Oktober 2014 - 03 November 2014

Lustrumreis oktober 2014

02 Oktober 2013 - 09 Oktober 2013

barát 2 tot 9 oktober 2013 Hongarije

08 Mei 2013 - 21 Mei 2013

Hongarije mei 2013 Barát

03 Oktober 2012 - 10 Oktober 2012

Hongarije reis najaar 2012

02 Mei 2012 - 08 Mei 2012

voorjaarsreis naar Nyiregyhaza

05 Oktober 2011 - 12 Oktober 2011

hongarije-reis miMakkers

11 Mei 2011 - 18 Mei 2011

Hongarije-reis Clowns

Landen bezocht: