Dag 3 - Reisverslag uit Boedapest, Hongarije van voorjaars reis 2023 - WaarBenJij.nu Dag 3 - Reisverslag uit Boedapest, Hongarije van voorjaars reis 2023 - WaarBenJij.nu

Dag 3

Door: Henk

Blijf op de hoogte en volg voorjaars reis 2023

04 Mei 2012 | Hongarije, Boedapest

Tja daar sta je dan als man tussen honderd weet ik niet hoeveel vrouwen, even wennen zullen we maar zegen. Er word van af dag 1 heel wat afgeknuffeld en soms moet je duidelijk je grenzen aan geven. Vooral als je gewoon even naar de buiten moet of zo en je gewoon in je aller daagse kleding loopt. We zitten namelijk als gasten niet in een afgesloten gedeelte, maar alles loopt hier door elkaar dus je loopt al snel over de gangen waar ook de meiden lopen. Ik heb bv mijn slaapkamer tussen twee slaapzalen in, ik hoor dus veel de meiden ook s ‘nachts wel eens. Maar ja aan de ene kant is het wel vervelend omdat je niet echt los kan komen van het werk. aan de andere kant ben je wel helemaal onderdeel van de open sfeer van het huis, En heeft het zo zijn charmes.

Vanmorgen ben ik met miMakker Flups de gang op gemarcheerd. We begonnen al van uit onze slaapkamers, al stampend de gang door de trap af, rechts, stukje rechtdoor en dan links de gang op, waar de deuren van de kamers uitkomen. En tot onze grote verbazing zat iedereen op de gang( de kamers waren net gedweild dus even een droog momentje zullen we maar zeggen) . We stampten met ons vrolijke ritme langs de meiden dan weer voor en dan weer achteruit. Tijdens deze stamp sessie viel mijn oog op een meisje wat alleen op de bank zat en duidelijk plezier had in ons gestamp. Ook Flups vond een meisje om contact mee te maken. Ik zakte neer bij de bank en had de volste interesse van de jongedame. Maar zodra ze mijn tas in de gaten kreeg was die interesse snel omgebogen naar mijn tas en dan vooral de hengsels. Er volgt een spel met onze handen in de tas en al snel wekte het de nieuwsgierigheid van een ander meisje die er bij komt zitten. en vooral kijkt en geniet terwijl ze normaal druk en heel bewegelijk blijkt te zijn. Ik denk dat ik een lekker geurtje op had want de meiden stroomden toe. Een dame in een rolstoel, en een aantal andere meiden die op de leuning van de bank gingen zitten of op de vloer. Het werd een heel gezellig moment van hoedjes wisselen, muziekjes maken, haren woelen, staartjes maken en praatjes maken. Na een heel tijdje kon ik me los maken en naar een meisje in een rolstoel gaan, bij haar ontstond er een kriebel moment en het stille meisje op de bank keek weer toe. Al snel had ik 2 persoontjes waar ik mee aan het kriebelen was en op een gegeven ogenblik was ik er helemaal voor het stille meisje op de bank. Al kriebelend en woelend door elkaars haar hadden we dikke pret en werd het steeds groter en wilder. Opeens had ik het meisje op mijn nek en liep met haar door de gang. Al schaterlachend hing ze ontspannen over mijn schouder. Ik kwam Flups tegen en ja hoor die wilde haar wel hebben om haar tasje op te vullen. Maar wat we ook probeerden het paste niet ( jammer he). Nadat ik haar weer terug gebracht had op de bank ben ik mijn weg weer gaan vervolgen. En belande ik na wat omzwervingen op een kamer waar het stil was, na een half uurtje daar gewerkt te hebben was het opeens tijd om te eten (tenminste dat werd mij wel duidelijk gemaakt) dus hop wegwezen…… tot vanmiddag.

Tobi

• 04 Mei 2012 - 22:28

Astrid:

Wat heerlijk en bijzonder om jullie ervaringen weer te kunnen lezen.
    Ik wens jullie heel veel energie, prachtig mooie ontmoetingen en meer dan het allerbeste toe voor jullie bijzondere tijd daar.
    Groetjes, Astrid

• 05 Mei 2012 - 07:10

Annelies:

machtig mooi , wat jullie nu allemaal al weer doen!
    Geniet en laat genieten !
    Groetjes aan iedereen , maar speciaal aan m'n Flupske xxx

• 05 Mei 2012 - 08:58

Angelique/Piek:

Wat een hoog knuffelgehalte zeg!!
    Het is duidelijk dat de meiden genieten van jullie warme aandacht, jullie speelsheid, de intieme stilte momenten en de gekke capriolen van Tobi.
    De verslagen zijn beeldend en de foto's pakkend en sprekend: "de ellenbogendans", "het volgen/leiden" , "de veiligheid van de voile".
    Ben ook nieuwsgierig naar de reacties van de verzorgenden.
    Dikke kus voor jullie en ik ben oprecht trots op jullie!! Wat hebben we toch een mooi en intens beroep.
    Xx Piek

• 05 Mei 2012 - 15:33

Elly JaDoe:

lieve collega's met gemengde gevoelens volg ik jullie belevenissen aan deze kant van het scherm. ik ben er wederom stil van en geniet met jullie mee.

dikke kus Elly

• 05 Mei 2012 - 18:01

Jannie:

ha lieve allemaal in het bijzonder henk
    wat mooi om dit alles zo te lezen.
    geniet er maar van,wat gaaf dat jullie zoveel en warmte brengen.

• 05 Mei 2012 - 21:18

Liek- Angelique:

He hallootjes,
    nou met die extra knuffels komt het wel goed volgens mij :0)
    Oh wat een warmte allemaal, super!!

dikke kus voor jullie allemaal xxxx

• 06 Mei 2012 - 19:01

Marleen Moonen.:

Nou nou...je zal wel erg in trek zijn, met je aandacht aan hen. En volgens mij krijg je vanzelf ook wel voldoening en plezier in je werk, om deze lieve schatten blij te maken.
    Nog veel succes en plezier, en de hartelijke groetjes en knuffeltjes van een vrouw (Marleen) uit Almere...
    P.S. sterkte tussen alle vrouwen...niks mis mee toch!

• 11 Mei 2012 - 06:10

Sacha:

Henk henk, ik lees nu pas jouw reisverslag !
    Wat ben je toch een kanjer. Ik ben jaloers op dat meisje dat aan je nek hing, zou ik ook wel eens willen uitproberen, haha, wel wat zwaarder denk ik ....
    Terugblikkend op deze fantastische week zal het gewone leven zijn gangetje wel weer gaan. Nou ja gewoon ??? Bij miMakkers gaat niets gewoon toch ??
    Liefs Sacha en nogmaals dank voor de zo beeldende verhalen uit jullie reisverslag !

• 07 Juli 2012 - 11:32

• 07 Juli 2012 - 11:57